Iskalla Sverige

Det som hänt sen jag kom hem är väl att jag fryst konstant.. Träffade min gofis Denise och Tobias var det första jag gjorde när jag vaknade efter en lång natt i flyg och bil på fredag morgon. Senare åkte vi till ljusdal sa hej till Marcus.


Sen var det tåget till Gävle som gällde, Fanny Sussie Bergman skulle också till Gävle så hon satte sig vid oss, satte sig vid oss gjorde även en psykiskt störd man... vart ska vi börja tjejer... han ville ta kort på oss, han tyckte bögar och lebbor hade hjärnfel men att ha sex med sin son var det inget fel med, det kunde dock bli inavel och skit menade han. Betala tågresa med en bunt 500 lappar var väl vad som behövdes, hur gör man en atombomb? Varför trycker dom i mig piller när jag har en egen åsikt? psyket i ljusdal? mina söner ska ha Sverige strumpor! ämnet byttes hela tiden... tillslut gav jag tågkonduktören en blick och vi fick byta platser. Vart ska ni flickor? hur gamla är ni?

Väl i Gävle mötte vi upp Ingus och käkade pasta å brända korvar, sen halvsprang vi och såg på cirkusuppvisning. Donken och Denises vurpa när vi var på väg hem var det gosigaste jag upplevt på länge!
Vurpor i vinter kylan är väl förjävla roligt, kvällens humör var väl som om vi såg ice ages ekorrar skuttandes på moln! hohohohohohoho

Idag söndag, har Densan och jag levt som döda! Snart gör vi ett ryck men bara kanske snart.
Köpte en ring & oljeparfym i Egypten. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0