Draft: Nov. 6, 2009

Direkt efter skolan tog jag tåget till järvsö. Hade pratat med mitt rå socker (denise asbrun rosin) om att ses ikväll men efter x antal osvarade sms och samtal ger jag upp... Trots att jag saknat henne som en tok!
Jag åker hem till familjen i skålbo och myser!

På tågstationen hände en sådan där grej som gör att man blir överraskad och glad för ingenting. Jag satt och väntade inne på stationen och så sätter det sig en tant bredvid mig och börjar öppna en nyöppnad tidning och efter ett tag vänder hon sig mot mig och säger: här! du kan få dom.
Med ett varmt leende. Jag blev lite paff och kollade ner i hennes hand där det låg nå små prydnadsänglar som hon fått med i tidningen.
egentligen är det ju bara krimskrams men varför inte?
Tack så mycket sa jag och satte mig som en sombie på tåget, där det förövrigt dunsade ner en man som ville berätta om hela sitt liv, rigeringen och jobb å sådant som jag bara led av att hålla mig vaken för..

Nu efter dom i idol sjungit och erik grönwall varit otrolig åkte jag tillslut till Denise. GAH vilken tur jag har! Brunsockret är ju brunare än kanel !<3 eh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0