"får jag kolla på?"

Jag hade inget bättre för mig och följde med på dansarnas lektion. Frågade läraren om jag fick se på medan dom dansade.

Jag:- Får jag kolla på? (nickande med huvudet mot dans salen)
Lärare:- Ja, eller du får fråga dina klasskamrater om det är okej först.
Jag:- Okej..

Jag gick runt å frågade dom jag såg i vänterummet.. lät ungefär såhär " Hej får jag kolla på" " aah visst de är lugnt". Jag gick mot tjejernas omklädningsrum, blicken gled förbi dörren "män" och utan att tänka efter knackade jag på och Philip öppnade. "Får jag kolla på?" och blicken jag fick av han när han precis fått på sig tröjan är väl ganska obeskrivlig!
Några hundradels sekunder passerade och ett chokat
:- uuuuuum när jag byter om?
:- neej när ni dansar?..
Fyra stora ögon och två öppna munnar, Ingus och Fanny var det första jag såg när jag vände blicken mot dörren "kvinnor"
allt hände på några sekunder OCH SEN TROR JAG MIN HJÄRNA FATTADE HELA HÄNDELSEN OCH VI SKRATTADE KONSTANT ETT BRA TAG!

En aning borta i hjärnan frida brytzer? japp nu har jag sett på mammas pojkar, glee och städat. Nu ska jag sova puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0