Idag. 2november

Hoh magen vände sig på mig i morse, jag som trodde jag inte skulle reagera. ha ha ha "söta ankan Ingrid" och Fanny dog av skratt hela dagen ja sen fortsatte dagen helt cp. ;p

Idag på cirkusen hade vi lite "utvecklings samtal" och det kändes asbra! Så när man inte satt å pratade skulle man träna men träna kan jag väl inte säga att vi gjorde, snarare lekte och latade oss. Stod på huvudet på händer kullerbyttor eller bara låg på mattan som strandsatta valar. Lite skönt faktiskt.
På tal om cirkus så ska vi snart ha lindans prov där man ska gå x antal längder med olika trick på varje längd och man ska hitta en låt och vara en sort person/figur eller liknande OCH jag har tappat hela min kreativa sida och har noll idéer!
HJÄLP, tips om låt och person?
Skridskor åkte vi sista lektionen och haha ja jag har inte så mycket att säga om det.

Jag har inge jävla mat i kylskåpet. Pasta korv, pasta köttfärssås, tortellini och nudlar är nog det jag ätit senaste dagarna. Vad ska jag äta, fantasin är ju otroligt oengagerad i alla fall.

Kamera laddaren är fortfarande i Järvsö så lite bild brist är det väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0