Killen med keps & ljusa toner!

HOHOHHOOH ! så roligt! Nu ska jag berätta ;D.
Jag sitter och pluggar i biblotekets datasal som förövrigt är sjukt stressande med tanke på att det ska vara klart snart. Men i alla fall så MÅSTE någon hjälpa mig lägga in ett filmklipp! såhär var det...

Det sitter 3 personer inne i datasalen plus mig, en muslim tjej en blond lite sterkarstil kille och en typisk data kille med sportkeps framåt och en ganska stor vinterjacka... Helt plötsligt börjar killen med kepsen (ipoden instucken i öronen) nynna å ta toner som är helt åt helvete för ljusa för honom och jag kan ju inte hålla mig! Fnisset bubblar och hela jag guppar medans jag verkligen anstränger mig för att inte börja as garva. Tillslut reser sig muslim tjejen sig upp med ett dunder och går, det blir tyst för några sekunder men sedan börjar han igen. Antagligen vart det en ny låt eftersom dessa nynningar var mycket lungnare men fortfarande ljusa.

Det där har gjort min dag säger jag bara! För tillfället hör jag bara taktslag med foten från den stört sköna killen med keps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0