Kramp, utelåst?

Dagen eller i alla fall skoldagen var bra och Linnea förklarar kramp... eller hur var det med kramp nu igen? Vi läser en bok på svenskan 'kim novak badade aldrig i genesarets sjö'  och där står två pojkar och "får kramp" när dom ser 2 st som har sex. Mycket fint ord!
L-  han böjer ju sig fram som om han får kramp !

Efter att ha gått med tunga väskor hem och varit utan mobil hela dagen, eftersom jag glömde den i morse, kommer till lägenheten och innser att nyckeln ligger på fel sida dörren, eftersom denise låste med sin nyckel när hon gick till praktiken ca 30min efter mig i morse hade jag helt glömt nyckeln...
Stengolv och bok i ca en och en halv timme, sedan slutar det med att jag hittar nyckeln mellan fodringen i väskan... HUR LYCKAS JAG? + att jag lutade mig mot en stolpe och när jag reser mig igen hör jag vass metall rispa upp jackan.. ska jag skratta eller skrika?

Nu har Ellika kommit hit och hon å denise sitter ute på taket och myser, jag ska precis nu krypa ut och sätta mig bland filtar, kuddar och en denise och en ellika. Mömms på dom jag jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Linnea

nu tycker jag att du hånar mig lite här Frida..kramp är ett bra ord som sammanfattar hela den där sex delen :P

2009-10-04 @ 15:04:47
Postat av: frida

haha, du är ju SÖT smulan! Var det roligt igår då? :)

2009-10-04 @ 16:02:12
URL: http://fridabrytzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0