och cykeln dog tillslut

Ja, den är kidnappad och förmodligen borta förevigt, nu ångrar jag att jag ville strypa den.
Jag hade bråttom till skolan och rullade in på skolgården med min skrutt och i all hast måste jag glömt låsa den...

Ingrid och jag
Vi går förbi stora teaterhuset efter vi ätit
I -
Kolla där ligger ditt cykellås mitt på trappan (ironiskt)
F -
Haha, ja det var ju jävligt likt!
.....
F - VART ÄR MIN CYKEL!?!
I -
men den står väl där någonstarns.
Vi granskar alla rader men ingen vit trasig jävel någonstans.. Så vi går tillbaka till teatern och jag testar nyckeln i låset och det är rätt...


Hur borta i huvudet måste jag inte varit om jag lämnat låset låst utan att de satt fast i cyckeln eller kanske bara satt fast det i ekrarna och någon knipsat upp. Aja jag vet inte, jag minns inte ens vad jag gjorde. usch!
Jag kommer få alzheimers. Tänk den dagen jag låser in denise i tvätthuset och sen undrar vad det det är för jävel som skaffat skrikapor.. nu får jag skärpa mig.. sova kanske!

Som prickarna över ö, så ringde jag Denise och berättade att cykeln blivit stulen och svaret är.
- Ja nån har stulit min Ipod idag också, förjävlig dag.


FÖRJÄVLIG DAG HELT ENKELT.
Bröööööööl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0