GRATTIS syster. the voice

17 augusti
Grattis till syster Brytzer som fyller 10år idag! Och ja självklart är jag i Järvsö för att fira plutten nu.
Men åker till Gävle imorgon.
__________________________

16augusti
Igår var nog den skönaste dagen i livet. Gick runt på stan med Denise Ellika och Ida, tillslut blev alla matt och vi gled in på brända tuppen eller va de heter..brända bocken kanske är mer logiskt.. aja i alla fall, mitt på torget ligger det och varför har man aldrig suttit där förut!!? HUR SKÖNT SOM HELST! Säng liknande sittplatser där vi lade oss som degar för att jäsa, eftermiddags sol som färgade allt till guld, musiken och självaste brydarna! underbart!
___________________________

14augusti
THE VOICE

Jag var ju på The Voice i lördags, men har inte hunnit langa bilder eller text.
Jag och Julia tog oss till Stockholm, ingen aning om när vi skulle åka hem inga planer alls. Men så mycket flyt som vi hade den helgen är ju bara sjukt!! Kom till Kungsträdgården och det var redan packat med folk, får syn på Evelina och Julia från Hudiksvall som tydligen kände nån som dom bodde hos. Sovplats var fixad! Sen gled vi in som små rävar och fick as bra platser. Gick ut från folkmassan en sväng och stötte på Carro Adina Elin och Elina som chilla på rejält! Vi satte oss en sväng sen var det ÖS in i folkmassan mot scen igen!! Bästa jag gjort på länge!

Bilder och sånt fixar jag när jag är tillbaka i Gävle. Imorgon kanske. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0