on on onsssssssss dag dag ON-sdag.

Hade du hört när jag skrev hade du ju bara höjt ögonbrynen och frågat om jag stammar...
Men NEJ, jag gjorde en remix på onsdag ser du väl?  

Har börjat träna cirkus rejält igen, nu när skolan motiverar en lite extra. UNDERBART! Har valt dicipliner idag, blev acrobatik med Mikaela och även ett lite löst val som förhoppningsvis snart blir spikat från min sida, vighet handstående brytningar. Yepp, något i den stilen i alla fall. Tänkte lägga upp bilder och filmklipp när det faller mig in.
Helt slut är jag ikväll, men eftersom Sarah har kommit hit och gästat drog vi en sväng på O'learys med lite folk. Dom är fortfarande ute men eftersom jag ska upp halv 9 och träna 3 timmars luftacrobatik drog jag arslet hem för att sova en sväng.

På tal om ingenting så blir det bild & form på Polhem några timmar i veckan för mig del. Roligt och ganska kult.

Axwell - It's True

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0