feel goooooooooood

HEJ.

JA jävlar va fint jag mår! Myser runt i en lägenhet mitt i stan, högt i tak, stora fönster, vitt och trägolv osv med allt som gör en dökär! Så ska jag bo sen alltså! KÄRLEK TILL BALKONGEN!! Jag var helt seriöst som killarna i heineken reklamen när dom kommer in i ett rum fullt med öl..

Jag är alltså i Trollhättan nu, hos min underbara Mathilda! Tågresan hit i tisdags va hemsk!! Mådde röv hela jag! Träffade Linda en sväng i Stockholm. Kvinnan mötte mig med två kaffe i handen ! precis vad som behövdes!

Senaste dagarna har varit sjukt sköna, köpt lite fina saker och igår va vi hela högen flickor på mic i Vänersborg och lyssnade på lite musik, träffade fina ansikten.

Vill ba slå in pannbenet på mig själv för att jag inte har någon kamera med mig hit. men men.

HEJ.



Kommentarer
Postat av: Hääänk

En vacker, mycket fin vecka! Puss

2011-01-10 @ 21:39:22
URL: http://delelelelikat.blogg.se/
Postat av: shaggy

så sant som det är sagt! :)

2011-01-11 @ 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0