_________________________________________


 
DAGENS FILM

FILMEN!!!!!! Helt klart en av det bästa jag sett!!!!!!! MÅSTE SES!!!
Grät och skrattade och var helt inne i denna verklighetsbaserade film om John Lennon innan han blev känd.

+ till HOFFMAESTRO – Lullaby .



Alla 3 föreställningar vi haft nu fredag/lördag var grymt roligt. Ingen tidsuppfattning, hjärnan är ett stort svart hål och vips går allt utmärkt. kommer bakom ridom och tar ett stort andetag. back in reality....halft iallafall. Jag älskar det.
Traskade runt som min clown karaktär 'Lapp'.  Blev inprovisation i pausen på lördagens föreställning med alla andra clowner och fick med oss hela publiken på min alltid lika uppskattade "fes dans". KICK!!

..... väntar bara på att filmerna ska skickas. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0