Utkast: Okt. 20, 2010

Jag är en såndär som hör alarmet ringa FÖR många gånger på mobilen på morgonen. Har alla kläder på golvet eller i soffan och på stolen i högar. Jag är också den som är seg.
Gissa hur mina mornar ser ut? haha panik OCH katastrof!!
MEN idag är jag uppe kl 8 och börjar inte förens kvart i tio. Har ätit och inte kommit så mycket längre än så.. ska hitta kläder nu.. Men de kan ju ta ett tag med tanke på att alla våra kläder är inslängda i våran (3 tjejers) så kallade walk in closet. hahahah!

ÄR för jävla glad idag. eller i alla fall NU när jag sitter i ett hav av duntäcke kuddar och musik. Känns segt att gå ut i till kylan. skitväder.

DENNA lilla text hamnade i utkast för jag fick panik för jag var SEN!!!!? sen? hur lyckas jag?
Jag traskade mot skolan med fick ett härligt sms om att lektionen var inställd, likadant med svenska och engelskan så då var det bara idrott och LUNCH! senare hamnade jag på cirkus och ser scrubs med Mikaela.
Snart tränar vi paracrobatik
.... grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0