dålig sommar eller en fin höst?

Veckan har vart för flummig från min sida! Skrattat sönder i nån timme sådär efter lunch. Somnat lite för sent vaknat lite för sent. Städat diskat och stökat till de. DAMN.

Igår efter skolan fikade jag med Bea och Marcus, hur mysigt som helst! Idag... nej, ikväll... sent ikväll gjorde jag och Bea hur god mat som helst och tände ljus. Mumms. Nu väntar ett diskberg på mig.. roligt och kul på samma gång! nej.

Hur som haver är jag påväg som många andra att bli sjuk.
Hosta lite extra känna sig lite dödare i kroppen och bara vilja dö av huvudvärk.
Men jag intalar mig själv att det är en innbillning!

Imorgon kommer min käre vän Lars och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0