ljusdalsbarn som kom för sent

Helgen var med få ord mysig, galen och rolig. Tidig lördag morgon åkte Denise till Grand Canari och blir borta 2 veckor!.... buhuuu brääd 
Mitt på dagen gick jag ner och mötte Lars och Johan på stan, gick runt lite sen tog vi tåget till Järvsö. Väl framme blev det hur god middag som helst hemma med familjen i Skålbo!
Runt 10 drog jag mig till Ljusdal och träffade barndomsvännerna en snabbis sen ner till gamla GKs där alla grabbarna taggar inför Järnvägs.. Resten av kvällen/natten var väl precis som första raden beskriver 'mysig, galen och jävligt rolig'! Mer säger vi inte.

På tal om annat tror jag börjar bli sjuk. fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0