f f ffirst day at school.

Har varit sjukt hungrig hela dagen, kom ihåg det!

Vaknade, var trött och hungrig men prioriterade sömnen. (skippade frukosten för att få sova yttligare 20 min som ändå inte hjälper)

Kom till skolan (nu alltså ännu hungrigare)

Hade lektioner (fortfarande vrålhungrig)

Blev tvungen att raca till matsalen och trycka i mig två mackor innan styrkan. ( som var sista lektionen).
Fick i min  2 grova hårdmackor på ca 45 sekunder...

Hade styrka och när den var klar orkade jag inte gå till matsalen och lät mig själv ligga plågandes hungrig och döendes.

__________________

Gick på stan med Persson en sväng och nu ska jag gå och hadla mat och sen kommer Wajna och gör mig sällskap nu när Dennsan är i våran älskade lilla by Järvsö ett par dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0